April 2014: Visi Baru Bisnes Shaklee Saya

Assalamualaikum,

Lamanya saya tak hapdate!
Hampir 2 bulan!

Sebabnya saya berada dalam fasa-fas tak tahu apa yg saya nak dengan bisnes Shaklee ku ini.
Nak duit? Tak juga.
Nak kaya? Tak juga.
Nak naik rank? Tak juga.

Sudahnya, kapal berlayar tanpa halatujuan. Hanya terlepas biar di lautan lepas. Ada angin jalan. Ada ombak, redah ikut nasib tenggelam atau timbul.
Nampakkan saya blur?

Tetapi lepas saya menghadiri Millionaire Mind Seminar, sebuah signature program multimillionaire, T. Harv Eker, akhirnya mind set saya berubah! Memang berkesan program ni. Saya cadangkan anda attend, kerana harganya lebih murah dari program DAO (which I also attend)

Alhamdulillah, Mac 2014 juga saya akhirnya berjaya capai target setelah gagal sekali. Sedihkan. Maklumlah masa gagal tu memang takde fighting spirit pun. Tapi last day 31/3/2014, saya berdebar-debar sepanjang hari. Kerja pun tak tenang, hati berdebar-debar, rasa nak jerit je ‘cepatlah capai target ni!’. Haa..gitu. Mujurvtak pitam je. Haha.

Berbekalkan semangat fighting spirit yang membara, maka bulan April ni saya mengorak langkah. Menentukan hala tuju & visi bisnes saya.

Visi saya adalah untuk:

1. MENCAPAI JUALAN SHAKLEE SECARA KESELURUHAN RM300,000.00
2. MEMBIMBING & MENTORING SEKURANG-KURANGNYA 13 LEADER BISNES BERSAMA-SAMA SAYA

Semua diatas saya nak capai dalam masa setahun iaitu APRIL 2015.

Jadi strategi yang saya bulan APRIL 2014 ni adalah untuk mencari 3 bisnes partner yang berkeinginan untuk bersama-sama berjaya dengan saya. Apa yg anda inginkan kita tolong sama-sama untuk tercapai.

Mengapa pilih saya?

1. Susur galur grup bisnes & sistem mentoring sudah kuat. Tahukah anda saya adalah dari ‘keturunan’ grup Jutawan bawah pimpinan PM Shariza – Master Azlin Atan – Master Puteri Yusof – Master Aishah Amin – saya (bakal Master insya’Allah) Kesemua mereka ini adalah orang-orang hebat yang telah mencapai rank tertinggi dalam Shaklee. Jadi anda kena pilih saya kerana kami telah membuktikan kami boleh berjaya.

2. Saya akan mengadakan mentoring session sekurang-kurangnya 2 kali seminggu. Perlu keluar rumah? Tak perlu. And hanya perlukan smartphone & data line. Nak bercuti dengan keluarga sambil saya mentor anda pun ok je. Nak memasak sambil mentoring dengan saya pun boleh. Takde halangan apapun.

3. Saya mempunyai sound knowledge mengenai produk Shaklee.

Sekiranya anda pernah dengar cerita tentang grup Jutawan tetapi tak tahu macamana nak join, meh join dengan saya. Kalau anda kenal saya walaupun melalui Whatsapp saja, rasa macam dah kenal lama. Ukhuwah penting bagi saya.

Jangan tunggu lama-lama. Terus join. Jangan tangguh-tangguh dan saksikan perubahan dalam hidup anda – mental, rohani & fizikal. Amin.

HUDA MAHMUD
SID NO: 928995
012-2794197

SID: 928995 | WhatsApp: 0122794197

3 thoughts on “April 2014: Visi Baru Bisnes Shaklee Saya

  1. article is quite interesting and hopefully true happiness rays began to warm the hearts of us all, when we can share it with sincerity. Greetings from Gede Prama🙂

What's Your Adventure Today

