Anda Sukar Tidur? Anda Mudah Terjaga?

Assalamualaikum,

Ubat tidur semulajadi - OSTEMATRIX
Ubat tidur semulajadi – OSTEMATRIX

Sebulan lamanya saya terputus bekalan OsteMatrix ni. Dan sebulan lamanya saya tidur tak lena & mudah terjaga. Saya semenjak mengalami stress melampau selama 6 tahun hingga ada ‘anxiety’ @ keresahan, saya dapati saya sukar tidur lena. Tidur la lama mana pun, memang saya akan tetap letih bila bangun pagi. Cuma tidur di rumah mak saya je saya lena habis. Tak tahu kenapa mungkin ada ‘hantu tidur’ kut kat rumah tu. Haha! Saya tidur tu boleh dikatakan ‘deep sleep’ saya cuma 30% je dari 6-8 jam tidur. Selimut terkalih saya terjaga, bunyi kereta lalu saya terjaga, senang cite asyik terjaga la.

Bila saya kaji-kaji (saya kuat buat research) saya dapati kemungkinan masalah ni adalah disebabkan oleh kekurangan ‘magnesium’. Simptom kekurangan magnesium adalah seperti berikut:

  1. Sukar tidur.
  2. Kerap terjaga bila tidur
  3. Kerap kencing
  4. Kerap kejang kaki
  5. Sejuk kaki & tangan
  6. Kerap lenguh bahu & tangan

Jika anda ada masalah seperti diatas, kemungkinan besar anda kekurangan magnesium tapi simptom paling utama adalah kekurangan tidur atau sukar tidur.

Magnesium adalah penting untuk ‘GABA recoptor’ yang wujud di seluruh permukaan otak & saraf badan kita. Apa benda ni? Ia adalah ‘neurotransmitter’ yang menenangkan yang amat-amat diperlukan oleh otak kita untuk ‘switch off’. Kalau takde GABA ni, memang otak kita akan rasa ‘tense’, otak sentiasa berfikir & sudahnya kita baring sambil renung siling. Tak tidur-tidur pun..

Solusi untuk lena tidur nampak mudah kan? Cuma telan je 4 biji OSTEMATRIX sebelum tidur, kerana ia mengandungi 100mg magnesium oxide, gluconate & citrate.

Bila dah dapat stok OsteMatrix ni saya lega sangat-sangat kerana akhirnya saya dapat tidur lena. Minda saya tenang, badan saya pun rileks je nak tidur. Takde la rasa ‘tense’.

Jadi kepada anda diluar sana yang alami masalah serupa dengan saya, saya sarankan cubalah OsteMatrix ni. Alhamdulillah berkesan untuk saya. Insya’Allah berkesan untuk anda juga.

UPDATE: Kini anda boleh dapatkan OSTEMATRIX ni dengan klik DI SINI untuk pembelian anda. Insya’Allah dijamin selamat kerana anda berurusan terus dengan Shaklee

Salam sihat,

HUDA MAHMUD
SID: 928995
huda.mahmud@gmail.com

What's Your Adventure Today

