OSTEMATRIX Pun Ada Healing Crisis

Assalamualaikum,

Saya makan Ostematrix ni dah lama la juga. Mula-mula ambil tu sebab nak atasi masalah sukar tidur atau tidur tak lena. Tidur sekejap je dah terjaga semula. Lama-lama badan pun letih. Iye lah, siang waktu kerja jadi mengantuk sangat. Kita pun jadi malas sebab mood nak kerja tu takde.

image

Masa mula-mula ambil Ostematrix 4 biji terus kena healing crisis. Bahu kiri saya sakit sangat sampai saya rasa nak menangis je. Memang sejak dulu bahu kiri saya ada masalah iaitu akan rasa lenguh setiap bulan jika saya stress. Makan Salonpas memang jadi teman setia saya. Sentiasa ada dalam beg. Sakit lenguhnya tu sampai tak boleh angkat tangan. Jadi makan Ostematrix ni, kalsium & magnesium akan membaiki otot yang rosak. Dalam hal ni bahu saya lah jadi mangsa..hehe..tapi sekejap je. Seminggu dah hilang.

Tapi kan…ada satu masalah lain pulak yang timbul. Saya jadi mengantuk sangat-sangat di siang hari. Memandu pergi dan balik kerja pun saya boleh terlelap. Bahaya tu! Walhal kan masa ni saya memang dah ambil Alfalfa, Vitalea, B-Complex & Lecithin. Intake air pun minima 2 liter jadi sepatutnya saya tak rasa pun lesu & mengantuk. Masa ni saya ambil Ostematrix 4 biji waktu malam sebab nak atasi masalah sukar tidur tu.

Bila kerap pula saya terlelap tengah memandu saya tukar pengambilan Ostematrix di waktu siang pula. Malangnya, masalah mengantuk saya tidak berkurangan pula. Sebaliknya saya jadi segar pula di waktu malam! Susah lah macam ni sebab saya bekerja, perlu waktu tidur yang amat-amat berkualiti supaya kerja saya tidak terjejas. Walaupun saya kurangkan dos ke 2 biji dari 4, masalah healing crisis ni masih berterusan. Ini menandakan saya memang alami masalah tidur yang kronik.

Memandangkan kerja saya lebih utama & saya perlu berada di tahap kesihatan yang optimum maka saya ambik keputusan untuk berhenti ambil Ostematrix. Lama juga saya berhenti, sebulan.

Selepas sebulan saya buat keputusan untuk ambik semula Ostematrix ni. 2 biji di waktu siang sahaja. Lama-lama bila badan saya dah serasi, healing crisis pun tiada, tidur pun lena, saya makan 4 biji waktu malam. Lama juga baru saya sampai tahap ni. Sebulan lamanya baru saya OK dengan Ostematrix ni.

Alhamdulillah, saya memang suka Ostematrix ni. Bukan sahaja ia memberi tidur yang lebih lena & berkualiti, tetapi juga memulihkan otot saya dengan cepat lepas eksesai. Takde lagi masalah otot keras lepas eksesais. Lagi satu, Ostematrix ni melembutkan najis & bila bergabung dengan Alfalfa memang superb la. Setiap pagi buang air besar. Haha. 😀

Ok, tu saja la pengalaman saya dengan Ostematrix. Apa pula pengalaman anda?

Salam sihat,

HUDA MAHMUD
0122794197
huda.mahmud@gmail.com

What's Your Adventure Today

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s