Bagaimana Adat Berniaga Dengan 2 Angka Sahaja

Assalamualaikum,

Macamana ye, orang yang bermula berniaga Shaklee ni dengan 2 angka sahaja boleh dapat income yang 5 angka? Jangan terkejut ada yang merasa 6 angka! Rasa ajaib je. Tapi saya tahu mereka yang dapat ni bukan dengan goyang kaki, harapkan downline-downline..No! Mereka ini berusaha keras untuk majukan orang lain. Ye anda baca betul..mereka majukan orang lain bukan mengharapkan bonus duit yang banyak.

Saya bermula dengan RM65 (daftar sebagai ahli Shaklee). Dapatla produk kit yang mengandungi semua makumat produk, pelan pemasaran & promosi-promosi. Biasa saja kan..sama je macam Cosway, Amway kut..

Tapi…

Setiap bulan dapat la merasa 2 angka & 3 angka bonus seiring dengan usaha. Paling best, Shaklee ni dah buat saya jatuh cinta untuk berniaga. Bukan kerana duit tu, tapi kerana kepuasan diri bila dapat bantu customer mendapat produk terbaik.

Seronok tau bila customer tanya kita apa produk yang sesuai dengan masalah kesihatan mereka & bila kita cadangkan, mereka terus beli tanpa banyak soal. Seronok bila customer tanya macam-macam & apa yang kita jawab membantu mereka, menghilangkan keraguan mereka, menambah pengetahuan mereka dan macam-macam lagi. Customer jadi umpama kawan lama pulak!😀

Saya ni bawah naungan grup LiSA kelolaan Mak biz saya iaitu Aishah Amin. Susur galur kami ni dari grup Jutawan iaitu di bawah Presidential Master Cery. Terus terang la ini la grup bisnes paling best saya pernah join. Nak tahu hebat ke tak hebatnya mereka ni, RM41juta adalah sumbangan sales mereka pada Shaklee! Dan grup kami adalah grup terbesar dalam Shaklee yang mana 50% Shaklee Independent Distributor seluruh Malaysia adalah kami!

Apa yang menyebabkan mereka ni hebat?

  • Menggalakkan setiap ahli membuat amalan MAGIC – zikir, doa, solat-solat sunat. Buat dapat pahala.
  • Memberi coaching secara online sahaja – mudah bagi ibu-ibu nak join sambil masak ke, sambil tidur anak ke, sambil baring-baring depan TV ke. Tak payah nak bermekap bagai, keluar malam-malam nak coaching.
  • Mereka menyediakan rangka pelan perniagaan step-by-step yang mudah untuk diikuti oleh semua!
  • Ahli kumpulan umpama sahabat lama yang tak bertemu! Walaupun hakikatnya tak pernah berjumpa & kenal di alam realiti. Hebatkan ukhuwwah ni?
  • Ahli kumpulan bebas berbicara mengenai harapan, kerisauan, ketakutan, kemusykilan kepada upline. Tiada siapa pun disisihkan.
  • Mak-mak bisnes ni tidak pernah putus asa jika ada ahli yang asyik down & negatif sahaja kerana bagi mereka bukan duit yang penting, tapi kepuasan bila dapat bantu ahli-ahli ni bangkit & capai kejayaan.
Pelan bisnes untuk sesiapa yang serius
Pelan bisnes untuk sesiapa yang serius

Nah, itu serba sedikit mengenai grup saya. Ada banyak lagi keistimewaan Shaklee ni. Yang pasti, saya sudah jatuh cinta. Setiap masa sentiasa berfikir tentang bisnes ni. Dah la nak mula tu RM65, tapi hasil kemudian hari tu, masyaAllah! tak terungkap dengan kata asalkan berusaha.

Sesiapa sahaja boleh join! Tiada syarat khas & tak perlu simpan stok. Hanya bayar RM65/75 dan berikan komitmen anda. Saya akan memberi komitmen tidak berbelah bahagi untuk anda. Saya tidak akan tinggalkan anda terkontang-kanting jika niat anda memang hendak berbisnes. Yang nak jadi ahli biasa untuk makan sendiri pun boleh. Apa pertanyaan anda saya akan cuba jawab insya’Allah.

Sertai saya SEKARANG dalam pengembaraan hebat ni boleh hubungi saya bila-bila masa sahaja.

Salam sihat,

HUDA MAHMUD
0122794197
huda.mahmud@gmail.com

What's Your Adventure Today

