Demam Selsema & NUTRIFERON

Assalamualaikum,

Hai semua!

Semalam saya MC hari ni alhamdulillah saya kembali bekerja dengan sihatnya. Ye lah, semalam dengan demam selsema memang tak larat nak kerja. Kepala berat, telinga rasa berdengung, nak selsema tak selsema, tekak bengkak & susah nak telan makanan, badan kejap panas kejap tak. Haish! Sudah lah diluar cuaca panas di pejabat cuaca dingin.

Malam sebelum saya nak demam selsema tu saya ambik sesachat NUTRIFERON. Alhamdulillah esoknya demam selsema saya tak teruk. Tak jadi nak selsema sangat tapi yang lain-lain tu masih ada. Pergi juga klinik untuk ambik ubat tambahan sebab sangat-sangat tidak selesa.

Dan hari ini saya segar semula!

Tekak tak sakit, selsema tiada, kepala ringan & tidur pun lena malam tadi kerana penyelesaian awal demam selsema ini saya telah jumpa dengan NUTRIFERON. Kalau dahulu mahu 3 hari demam selsema selepas itu diikuti dengan batuk berpanjangan. Dahulu juga saya sering selsema kerana STRESS tetapi kini saya demam selsema kerana cuaca. Alhamdulillah

Nutriferon - membaiki sistem imun badan anda
Nutriferon – kandungan Nutriferon yang membaiki sistem imun badan anda

NUTRIFERON ini apa?

Ia adalah rumusan paten eksklusif yang dihasilkan oleh Dr. Yasuhiko Kojima. Belia telah menemui interferon, iaitu sesuatu yang sangat PENTING untuk fungsi imun badan yang sihat. Interferon dalam NUTRIFERON ini dapat meningkatkan penghasilan interferon semulajadi dalam badan kita. NUTRIFERON terdiri dari biji labu, biji plantago, bunga Japanese Honey Suckle & bunga Safflower.  Jadi kita akan berupaya melawan virus-virus yang menyebabkan kita tidak sihat.

NUTRIFERON ini tidak dapat ditemui di mana-mana kedai kerana ia khas dicipat oleh SHAKLEE & terbukti BERKESAN, SELAMAT & SEMULAJADI. Kalau anda mempunyai anak-anak yang sentiasa demam, lelah & asthma boleh la bagi sesachet NUTRIFERON ni. Kerana walaupun anak anda diserang demam, lelah & asthma mereka akan cepat baik. Oh sudah tentu, jika perlu makan ubat jangan tinggal sekali. NUTRIFERON ni menyokong penyembuhan badan kita dengan cepat.

Agak-agak Tuan-Tuan & Cik Puan nak demam, selsema, batuk-batuk pun boleh ambik sesachet NUTRIFERON. Insya’Allah badan kita akan berupaya melawan virus dengan lebih kuat lagi. Yang penting IMUN badan kita ni kuat untuk melawan mana-mana penyakit. PREVENTION IS BETTER THAN CURE bak kata orang Jawa.

Sesiap nak tahu mengenai NUTRIFERON selanjutnya boleh la PM saya. Saya sedia membantu anda dengan konsultansi percuma.

HUDA
0122794197
huda.mahmud@gmail.com

What's Your Adventure Today

