Shaklee: Teman Baik Pelancong

Assalamualaikum,

Selalu tak bila kita pergi melancong, balik-balik je berat badan mesti naik. Masa tengah melancong pula nak buang air besar ada la kut 3 hari sekali kan? (kalau melancong 5 hari) Makan dah macam-macam masuk perut tu tapi membuangnya tidak. Itu belum lagi rasa kembung & angin.

Nah,

Shaklee ada penyelesaiannya untuk anda semasa melancong. Saya suka sangat ALFALFA COMPLEX & OSTEMATRIX.

image

Setiap malam sebelum tidur saya akan makan 5 biji ALFALFA & 4 biji OSTEMATRIX. Esok paginya memang perut & usus lancar je membuang.

OSTEMATRIX ni pula disamping bantu ‘melicinkan’ laluan usus, ia bantu saya tidur lena waktu malam & hilangkan lenguh kaki berjalan banyak ni.

ALFALA bantu detoks badan saya. Iyelah, bila melancong je ada saja nak makan macam-macam kan.

Jadi elok sangatlah anda bawa ALFALFA & OSTEMATRIX ketika melancong macam saya. Alhamdulillah, perut tak meragam dan hari-hari membuang. Berat badan pun tak naik. Happy sangat ^__^

HUDA MAHMUD
SID: 928995
0122794197

What's Your Adventure Today

