Seksanya Sakit Lutut

Assalamualaikum,

 

Promosi Shaklee bulan Ogos 2013 ni bertumpu ke AJHT – ADVANCE JOINT HEALTH TABLET. BELI 6 PERCUMA 1. Cukup untuk stok 7 bulan!

 

Advance Joint Healh Tablet
Advance Joint Healh Tablet

Apa kandungan AJHT ni?

  1. BOSWELLIA
    1. yang telah ditunjukkan dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi didalam jangkamasa seawal 5 HARI!
    2. Diperolehi dari resin pokok BOSWELLIA SERRATA ia mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi.
  2. EKSTRAK JAGUNG
    1. Membekalkan sumber glukosamin yang pekat – sejenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktir proteoglycans, komponen struktur rawan & cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran.
  3. VITAMIN C – AJHT membekalkan 100% keperluan harian vitamin C
  4. ZINK, KUPRUM & MANGANESE – mineral yang membina tisu penghubung.

 

Ekstrak Boswellia dalam AJHT
Ekstrak Boswellia dalam AJHT

 

Manfaat AJHT terhadap sendi
Manfaat AJHT terhadap sendi

 

Saya ingat suatu ketika dahulu mak saya sakit lutut. Amat sakit & amat lama pula tu. Rumah kami dua tingkat & mak saya selalu pilih bilik bawah kerana tidak sanggup turun naik tangga kerana masalah lutut.

Setiap kali Ramadhan dia akan telefon kejutkan saya & adik-adik yang duduk bilik atas..ye..telefon. Kerana mak saya tak tahan sakit lutut naik tangga. Nak jalan ke mana-mana pun mak saya tak mahu. Keluar masuk kereta pun susah. Sampai satu tahap mak saya kena ke hospital untuk dapatkan ubat. Lama makan ubat & memang lama baru baik. Seingat saya hampir setahun lebih. Dulu mana ada supplemen ni semua. Sekarang dah mudah. Hujung jari je dah boleh tahu, hujung jari je dah boleh beli.

Saya tak nak ibu bapa anda pun alami masalah yang sama seperti mak saya.

Selain dari SAKIT SENDI, AJHT juga sangat sesuai untuk org yang alami

ATHRITIS

OSTEOPOROSIS (Rapuh Tulang)

PATAH TULANG

 

PM atau SMS/WhatsApp/Viber saya untuk order.

HUDA | SID: 928995 | 0122794197

P/s: Saya COD ke Sg Buloh, Rawang, Kundang, Kuang, Bukit Rahman Putra & Kuchai Lama

What's Your Adventure Today

