Setelah 4 bulan dengan Shaklee

Assalamualaikum,

Saya mula diperkenalkan Shaklee oleh kawan saya, iaitu Aishah Amin. Dia selalu iklan produk-produk Shaklee jadi suatu hari saya terpikat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk-produknya dan apakah ia boleh baiki kesihatan saya.

Oleh kerana saya tidak pernah ambil supplemen seumur hidup, maka wajar saja Aishah perkenalkan kepada saya supplemen asas – Multivitamin Vita-Lea & B-Complex. Ini adalah kerana saya mengalami sakit-sakit akibat stress yang melampau.

Dipendekkan cerita, sekarang dah lebih 4 bulan saya dengan Shaklee. Rasanya saya antara pengguna yang paling banyak guna produk Shaklee🙂 Setiap produk Shaklee yang saya ambik membuahkan simptom-simptom healing crisis yang sangat teruk! Saya sangka sekali badan kita dah serasi dengan supplemen, tiada lagi healing crisis yang akan berlaku jika saya mencuba supplemen yang baru. Salah sangkaan saya rupanya. Ini menunjukkan badan & sel-sel saya tidak sihat! Manakan tidak, dengan kerja yang sangat sibuk, nak makan makanan yang berkhasiat pun tidak sempat. Kalau nak cepat, fast food & junk food sahaja lah jawapannya.

Beberapa minggu lepas saya cuba produk baru iaitu Meal Shake. Baru beberapa hari saja cuba, healing crisis yang baru muncul. Kali ni bibir terlampau kering & pecah. Itu menunjukkan tahap toksin tinggi dalam perut saya. Jika dulu saya minum 2 liter air sehari, ia tidak mencukupi. Saya minum 3 liter air untuk lebih selesa, sementelahan pula sekarang musim panas!

Jika tak sempat nak minum air yang cukup, maka saya bancuh Performance Orange sahaja, iaitu satu lagi produk dari Shaklee yang memberi hidrasi yang maksimum. Iainya amat baik untuk ahli sukan. Orang demam pun boleh ambik ni juga.

Setelah 4 bulan dengam Shaklee, saya amat gembira. Tidak pernah saya mendapat kesihatam optimum sebegini rupa sepanjang 6 tahun yang lepas. Tidak syak lagi, saya tidak salah pilih.

Salam sayang,

image

SID: 928995 | WhatsApp: 0122794197

What's Your Adventure Today

