Vitamin & Supplemen Adalah Baik

Assalamualaikum,

Hari ni saya tak sedap perut. Rasa penuh angin & ingin muntah. Tak pernah rasa begini semenjak 4 bulan amalkan supplemen Shaklee.

Jadi kemungkinan besar ini disebabkan oleh apa yg saya makan semalam – 3 ketul ayam goreng KFC! Kandungan minyak yang tinggi menyebabkan perut saya tak selesa.

Saya perasan sejak badan saya sudah ‘tune’ dengan vitamin & supplemen, saya kurang atau hampir tiada ‘cravings’ untuk makan

  • makanan yang berlemak
  • makanan yang mengandungi MSG
  • makanan yang mengandungi banyak keju
  • makanan bergoreng
  • makanan yang mempunyai kandungan gula & garam yang tinggi

 

Semenjak 4 bulan lepas saya amalkan setiap hari

  • Pagi:  segelas ESP- Soy Protein Isolate (2 tbsp) & 10 biji Alfalfa
  • Tengahari: Cinch Shake Mix (2 scoop)
  • Malam: ratah lauk – ayam, ikan yang dimasak sendiri.
My lunch if I'm lazy to go out - just mix it together : Low Fat Milk + Cinch Shake Mix
My lunch if I’m lazy to go out – just mix it together : Low Fat Milk + Cinch Shake Mix

 

Tidak pula saya berlapar atau terasa lapar dan tidak pula saya rasa tiada tenaga setiap hari. Pulang dari kerja jam 7 malam pun saya masih bertenaga untuk basuh baju, jemur baju, iron baju, basuh pinggan mangkuk & memasak.

Bagi saya, vitamin & supplemen Shaklee telah memperbaiki cara saya makan. Iaitu, makan apa yang saya perlu, bukan apa yang saya hendak.

Jika anda pun ingin mengubah tabiat pemakanan anda & makan makanan yang baik-baik sahaja, hubungi sahaja saya.

Salam sayang,

WhatsApp/Viber: 0122794197

What's Your Adventure Today

