Set Bantu Urus Berat

Assalamualaikum,

Aduh menyesal pulak order nasi. Memang sedang lapar tetapi bila nak habis terasa penuh sangat perut ni. Manakan tidak pagi tadi tak sempat sarapan. Hanya sempat ambik segelas ESP (2 sudu besar) + 10 biji alfalfa. Jadi dari jam 7.30pg – 2.30tgh saya tidak makan apa-apa. Bila order nasi beberapa suap je dah terasa penuh!

image
ESP + Alfalfa

Takpe, selepas makan ni ambil 4 biji lecithin. Biar dia tarik & kumpul semua lemak-lemak tepu ni.

image
Lecithin from Shaklee

Tak cirit birit ke?

Tak.

Urusan ‘pelaburan’ saya selalunya akan berlaku pada waktu saya bangun pagi.

Sejujurnya Lecithin dari Shaklee lebih murah dari yang dijual di kedai farmasi. Saya tahu sebab saya survey ^__^

Apalagi, kalau nak urus berat badan boleh order set ni dari saya.

Salam sayang

My adventure today

SID: 928995
WHATSAPP: 0122794197

What's Your Adventure Today

